Tajemnicze wózki w sklepach. Ten widok może zaskoczyć klientów. O co chodzi?

i

Autor: Michal Zebrowski/East News

biznes

Tajemnicze wózki w sklepach. Ten widok mógł zaskoczyć klientów. O co chodzi? [ZDJĘCIA]

2024-04-12 14:01

Auchan rusza z niecodzienną akcją. Na terenie sklepów w całej Polsce ustawione zostaną tajemnicze wózki zakupowe. Wszystkie będą owinięte czarną folią, tak by klienci nie mogli sprawdzić, co znajduje się w środku. Tego dowiedzą się dopiero po zakupieniu tajemniczego wózka. Jakie są zasady akcji? Szczegóły w artykule poniżej.

Tajemnicze wózki w Auchan. Niecodzienna akcja w sklepach

Nietypowa akcja odbędzie się w piątek, 12 kwietnia. O godzinie 13.00 w centralnej alei każdego z 70 hipermarketów na terenie całej Polski zostaną umieszczone tajemnicze wózki owinięte folią. Znajdą się w nich różnorodne artykuły przemysłowe, takie jak produkty małego AGD, dekoracje i tekstylia domowe, artykuły ogrodnicze, zabawki, sprzęt sportowy, produkty do majsterkowania i wiele innych. Zawartość wózków będzie niespodzianką dla klientów, a ich wartość wynosić będzie 300 zł, 400 zł i 500 zł. Każdy z nich będzie można kupić z rabatem, co najmniej 66 proc. Akcja potrwa do wyczerpania zapasów.

Sieć zaznacza, że akcja tajemniczy wózek ma wejść na stałe do kalendarza działań promocyjnych Auchan. O kolejnych edycjach sieć będzie na bieżąco informować w materiałach promocyjnych i reklamach.

Tajemnicze wózki nie są nowością. Pierwsza akcja okazała się prawdziwym hitem

Warto jednak wspomnieć, że tajemnicze wózki w Auchan nie są nowością. Pierwszy raz akcja została zorganizowana 8 marca z okazji dnia kobiet w hipermarkecie w Płocku. – Przygotowaliśmy wówczas 100 wózków, które zawierały łącznie ponad 1000 produktów. Akcja spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem konsumentów - wszystkie wózki zostały sprzedane w rekordowym czasie 40 minut! Co ciekawe najszybciej sprzedały się wózki o najwyższej wartości. Po tak dobrym przyjęciu tej inicjatywy zdecydowaliśmy się na rozszerzenie akcji na całą Polskę – komentuje Frederic Valet, dyrektor Marketingu w Auchan Polska.  

Tajemnicze wózki Auchan. To w nich było

Tańszy jest Lidl czy Biedronka? Klienci są w szoku, mówią tylko o jednym