Przebudowa hali Urania została rozpoczęta w 2021 roku. Na ten moment obiekt wydaje się być na półmetku modernizacji, a miasto rozpoczyna w tym miesiącu zamawianie sprzętu niezbędnego do funkcjonowania olsztyńskiej hali. Pierwszego zakupu dokonano w ubiegłym roku i było to wyposażenie medyczne.
- W tym roku już ogłaszamy kolejne postępowania według różnego rodzaju zakresu dostaw. Będziemy to robić sukcesywnie w marcu, w kwietniu i ewentualnie jeszcze w maju, tak żeby móc wszystkie te sprzęty i meble otrzymać do końca września. Będzie to sprzęt sportowy, sprzęt elektroniczny, meble, wyposażenie gospodarcze i oczywiście wyposażenie BHP - mówi Marta Bartoszewicz, rzeczniczka ratusza.
Dodatkowo miasto zakończyło mediacje z wykonawcą projektu odnośnie zwiększenia kosztów oraz przesunięcia terminu realizacji. Szczegóły porozumienia zostaną ujawnione, gdy firma przyśle podpisany aneks do umowy.