McDonald's stworzył perfumy o zapachu frytek
Frytki to jedna z najpopularniejszych przekąsek na całym świecie. Ludzie uwielbiają nie tylko ich smak, ale także zapach. Jak donoszą zagraniczne media, w 2022 roku ogólnokrajowe badanie przeprowadzone przez firmę Pollfish wykazało, że prawie 90 proc. Amerykanów uważa zapach frytek za wyjątkowy. Fakt ten wykorzystać postanowił McDonald's. Na początku marca na oficjalnym koncie McDonald's Japonia na Twitterze poinformował o wprowadzeniu do sprzedaży nowego produktu, jakim są perfumy o zapachu frytek.
By każdy znalazł coś dla siebie, firma stworzyła trzy różne wersje zapachowe – klasyczne frytki, doprawione wodorostami i solą oraz doprawione czosnkiem, czarnym pieprzem i majonezem. Sieć zadbała nie tylko o szeroki wachlarz zapachowy, ale również o same opakowania produktów. Jak widać na opublikowanym w sieci plakacie reklamowym, flakoniki włożone są do specjalnych pudełek. Perfumy o zapachu zwykłych solonych frytek znalazły się w czerwono-żółtych opakowaniach przypominających te, w których podawane są frytki. Pozostałe dwa zapachy natomiast umieszczono w pudełkach odzwierciedlających projekt opakowań Shaka Shaka Potatoes – produktu dostępnego wyłącznie w McDonald's w Japonii.
Perfumy dostępne będą najprawdopodobniej jedynie w japońskich restauracjach McDonald's. Na chwilę obecną nie podano jednak daty ich premiery. W sieci pojawiły się również sugestie, że reklama nowych perfum może być jedynie żartem z okazji Dnia Kobiet.
McDonald's nie był pierwszy. Perfumy o zapachu frytek dostępne są od 2022 roku
Warto wspomnieć, że McDonald's nie jest pierwszą firmą, która wpadła na pomysł stworzenia perfum o takim zapachu. W 2022 roku Komisja ds. ziemniaków Idaho Idaho Potato Commission (IPC) wypuściła perfumy Frites by Idaho z destylowanych ziemniaków i olejków eterycznych.