Nowa sieć restauracji od McDonald’s. CosMc’s ma być „kosmiczny”
Jak przekazała amerykańska stacja CNBC, McDonald’s zamierza niedługo ruszyć z nową siecią restauracji pod nazwą CosMc’s. Nazwa nawiązuje do popularnej maskotki, która pojawiła się w reklamach giganta na przełomie lat 80. i 90. minionego wieku. CosMc był kosmitą, który przybył do McDonaldlandu i zasmakował w hamburgerach i frytkach z „Maka”.
CosMc’s ma zostać otwarty w dziesięciu lokalizacjach. Dziewięć z nich pojawi się w Teksasie do końca 2024 r. Pierwsza restauracja nowej marki zostanie otwarta w Bolingbrook w stanie Illinois jeszcze w grudniu bieżącego roku. Przedstawiciele McDonald’s zapowiedzieli, że będą obserwowali wyniki nowej sieci przez co najmniej rok, dopiero później podejmą decyzję, czy rozszerzą markę na większą skalę.
Co będzie można zamówić w CosMc’s?
Nowa marka ma być skupiona na sprzedaży napojów i słodkich przekąsek, stanowiąc konkurencję dla takich sieci jak Starbucks czy Dunkin' Donuts. Jak podaje portal Puls Biznesu, w menu znajdą się takie pozycje jak Egg McMuffin czy M&M McFlurry, a także nowe: Churro Frappes i małe precle.
Marka, która ma sprzedawać fantazyjne kawy i napoje jest „kategorią wartą 100 mld USD, która rośnie szybciej niż reszta i ma lepsze marże” – ocenił Chris Kempczinski, dyrektor generalny McDonald’s.
Lokale CosMc’s mają mieć mniejszą powierzchnię niż te od McDonald’s. Testowane są różne rozwiązania, m.in. stworzenia wielu pasów drive-thru oraz umożliwienia dokonywania płatności przez głośnik do składania zamówień.
Otwarcie restauracji McDonald's w Ełku [ARCHIWALNE ZDJĘCIA]