Biedronka zalewa Polaków kolejnymi SMS-ami. Tym razem uderzyła nie tylko w Lidla

i

Autor: Biuro prasowe sieci Biedronka, screeny z wiadomość SMS od Biedronki

biznes

Biedronka zalewa Polaków kolejnymi SMS-ami. Tym razem uderzyła nie tylko w Lidla

2024-02-10 6:51

Mimo fali krytyki, jaka spłynęła na Biedronkę po ostatniej akcji promocyjnej, sieć nie zamierza się poddawać. Wręcz przeciwnie. Postanowiła wysłać kolejne wiadomości SMS do klientów, przekonując, że w jej sklepach produkty są tańsze niż u konkurencyjnego Lidla. To jednak nie wszystko. Tym razem uderzyła także w jednego z twórców zakupowego koszyka.

Biedronka zalewa Polaków kolejnymi SMS-ami. Tym razem uderzyła nie tylko w Lidla

Jeszcze nie zdążyliśmy puścić w niepamięć ostatniej nietypowej akcji SMS-owej Biedronki, a sieć postanowiła zbombardować klientów kolejnymi wiadomościami. Tym razem jednak uderzyła nie tylko w Lidla, ale również w jednego z twórców zakupowego koszyka.

– Wspieramy koszyki cenowe, ale Koszyk Faktu z 6.02 zawiera błąd. Rzeczywista cena schabu b/k vac w Biedronce to 10,39 zł/kg i koszyk Biedronki jest najtańszy: 118,57 zł – brzmi początek wiadomości.

Dalej sieć informuje o nowych promocjach, które mają być lepsze niż w Lidlu. Jedni klienci otrzymali wiadomości o tańszym filecie z kurczaka, inni o pralinach lub parówkach. – A od dziś filet z piersi kurczaka Kraina Mięs Mega Paka 9,99 zł/kg (do 11.02). W Lidlu 70% drożej – 16,99 zł/kg. Oferta Lidl z gazetki – czytamy w SMS-ach.

Wersje wiadomości z pralinami i parówkami zamieściliśmy na screenach poniżej.

Biedronka zalewa Polaków kolejnymi SMS-ami. Tym razem uderzyła nie tylko w Lidla

i

Autor: screeny wiadomości SMS od Biedronki

Walka Biedronki z Lidlem

Poprzednie wiadomości SMS Biedronka rozesłała kilka dni temu, w niedzielny wieczór. Wtedy także porównała ceny swoje i konkurentów. Akcja promocyjna rozgniewała nie tylko klientów, ale również Lidla. W przesłanym nam komentarzu, biuro prasowe Lidl Polska zarzuciło Biedronce wprowadzanie konsumentów w błąd i rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji. Ponadto Lidl postanowił odpowiedzieć na akcję Biedronki także w swojej gazetce. Na jednej ze stron zamieścił żartobliwy napis: "SMSy dostaję tylko od męża i mamusi. A zakupy robię w Lidlu".

Sprawę skomentowało także biuro prasowe sieci Biedronka. Jak wyjaśniła, firma podejmuje rozmaite działania zmierzające do tego, aby poinformować klientów o cenach najważniejszych produktów w sieci Biedronka, w tym "rzetelnie je porównując z cenami u naszych konkurentów".

Zakupy w PRL i latach 90-tych. Co mogliśmy kupić za 150 złotych?

Pytanie 1 z 9
W 1995 po denominacji złotego 150 PLN odpowiadał ilu starym złotówkom?
Naklejki na owocach | PORANEK ROCK