Biedronka zalewa Polaków kolejnymi SMS-ami. Tym razem uderzyła nie tylko w Lidla
Jeszcze nie zdążyliśmy puścić w niepamięć ostatniej nietypowej akcji SMS-owej Biedronki, a sieć postanowiła zbombardować klientów kolejnymi wiadomościami. Tym razem jednak uderzyła nie tylko w Lidla, ale również w jednego z twórców zakupowego koszyka.
– Wspieramy koszyki cenowe, ale Koszyk Faktu z 6.02 zawiera błąd. Rzeczywista cena schabu b/k vac w Biedronce to 10,39 zł/kg i koszyk Biedronki jest najtańszy: 118,57 zł – brzmi początek wiadomości.
Dalej sieć informuje o nowych promocjach, które mają być lepsze niż w Lidlu. Jedni klienci otrzymali wiadomości o tańszym filecie z kurczaka, inni o pralinach lub parówkach. – A od dziś filet z piersi kurczaka Kraina Mięs Mega Paka 9,99 zł/kg (do 11.02). W Lidlu 70% drożej – 16,99 zł/kg. Oferta Lidl z gazetki – czytamy w SMS-ach.
Wersje wiadomości z pralinami i parówkami zamieściliśmy na screenach poniżej.
Walka Biedronki z Lidlem
Poprzednie wiadomości SMS Biedronka rozesłała kilka dni temu, w niedzielny wieczór. Wtedy także porównała ceny swoje i konkurentów. Akcja promocyjna rozgniewała nie tylko klientów, ale również Lidla. W przesłanym nam komentarzu, biuro prasowe Lidl Polska zarzuciło Biedronce wprowadzanie konsumentów w błąd i rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji. Ponadto Lidl postanowił odpowiedzieć na akcję Biedronki także w swojej gazetce. Na jednej ze stron zamieścił żartobliwy napis: "SMSy dostaję tylko od męża i mamusi. A zakupy robię w Lidlu".
Sprawę skomentowało także biuro prasowe sieci Biedronka. Jak wyjaśniła, firma podejmuje rozmaite działania zmierzające do tego, aby poinformować klientów o cenach najważniejszych produktów w sieci Biedronka, w tym "rzetelnie je porównując z cenami u naszych konkurentów".