Żabka ruszyła ze sklepami sezonowymi. Gdzie się znajdują?
W tym roku Żabka uruchomiła niemal 160 sezonowych placówek w najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach turystycznych w Polsce – od popularnych nadmorskich kurortów, przez malownicze Mazury i Kaszuby, aż po górskie miejscowości. Sezonowe placówki działają zarówno w lokalach stacjonarnych, jak i w nowoczesnych kontenerach handlowych. To format funkcjonujący tylko w wybranych miesiącach w roku – dopasowany do specyfiki miejscowości turystycznych i ich intensywnego sezonu.
– Tu wszystko dzieje się szybciej, więc trzeba być dobrze przygotowanym. Turyści wychodzą rano z pensjonatu lub hotelu i od razu chcą coś zjeść albo napić się kawy przed wyjściem na plażę. Najchętniej wybierają pizzę, hot dogi, kawę i herbatę – mówi Beata Jaworska, franczyzobiorczyni Żabki w Rowach nad morzem, która prowadzi również sklep całoroczny w Słupsku.
Żabki sezonowe na Warmii i Mazurach. Gdzie można je znaleźć?
Dla franczyzobiorcy prowadzenie sklepu sezonowego to intensywny, ale jednocześnie bardzo satysfakcjonujący czas. To okazja, by działać w wyjątkowej lokalizacji – tuż przy plaży, nad jeziorem lub w sercu tętniącego życiem kurortu – a także możliwość wypracowania dodatkowego przychodu w krótkim, ale bardzo dynamicznym sezonie. Jak informuje sieć Żabka, to właśnie tacy partnerzy, którzy wyróżniają się determinacją, odpowiedzialnością i dobrą organizacją pracy, otrzymują propozycję objęcia sklepu w takim formacie.
– Podszedłem do tego jak do wyzwania i możliwości zdobycia doświadczenia. Była to bardzo dobra decyzja, bo każdego dnia zbieram nowe umiejętności menadżerskie. Nie chciałem ograniczać się do jednego sklepu, a pragnąłem spróbować zarządzać dwoma zespołami i spojrzeć na ten biznes z szerszej perspektywy – stwierdza Przemysław Piaścik, franczyzobiorca prowadzący sklep sezonowy Żabka w Ukcie nad rzeką Krutynią.
Podobne sklepy w województwie warmińsko-mazurskim można znaleźć m.in. w Giżycku, Jedwabnie czy Mikołajkach.
Sieć Żabka zapewnia franczyzobiorcom pełne wsparcie – gotowy lokal lub kontener handlowy z pełnym wyposażeniem, sprawdzony model operacyjny i logistyczny oraz szeroki asortyment, dostosowany do wakacyjnych potrzeb konsumentów. W 2024 roku w sklepach sezonowych sprzedano niemal 11 milionów sztuk napojów i ponad milion porcji lodów – to pokazuje potencjał sklepów tego formatu.
Format sezonowy, obecny w sieci Żabka od 2016 roku, jest z roku na rok rozwijany. Niektóre z placówek, dzięki swojej popularności, z czasem przekształcane są w sklepy całoroczne. To z kolei otwiera przed franczyzobiorcami kolejne możliwości rozwoju.
Żabka - co to za marka?
Obecnie sieć Żabka posiada około 11 tys. sklepów w całej Polsce. Przez ponad 25 lat obecności na krajowym rynku firma ugruntowała pozycję lidera segmentu modern convenience. Ideą funkcjonowania sieci jest bliskość i wygoda klientów, którzy mogą zrobić szybkie zakupy, skorzystać z bogatego pakietu usług (takich jak m.in. odbieranie i nadawanie przesyłek) czy zjeść szybką przekąskę na ciepło, serwowaną w ramach Żabka Café.

Te pamiątki z Warmii i Mazur będą hitem wśród turystów. Warto je kupić na wakacjach