Ulubiony napój znika ze sklepowych półek
Startup z Niemiec „Die Frischemanufaktu” („Świeża produkcja”) założony przez Jenny Müller w 2017 r. kończy swoją działalność. Firma na samym początku działalności produkował sałatki owocowe, jednak to ie odniosło sukcesu. W 2019 r. na rynek wyszedł produkt nazwany „Ulubiona Woda”, w który założycielka startupu mocno się zaangażowała, ale i to nie odniosło większej popularności wśród klientów. Sukces nadszedł w 2023 r., gdy firma zmieniła siedzibę, przenosząc się do dzielnicy handlowej w Beuna w Saksonii-Anhalt.
Jak informuje portal dlahandlu.pl, latem produkcja wody wynosiła już około 150 tys. butelek, która oferowana była w wielu znanych supermarketach, m.in. w Kauflandzie, Lidlu czy Aldi w Niemczech oraz Austrii.
Ambitne plany spełzły na niczym. Firma ogłosiła upadłość
Niemiecka firma miała ambitne plany na rozwój. Chciała podbić rynek napojów takimi smakami jak „Jeżyna z trawą cytrynową” („Water Blackberry Lemongrass”) czy „Woda z cytryną i imbirem” („Water Lime Imbir”). Jenny Müller, która jest zarazem rzeczniczką stowarzyszenia startupów, swoją historią chciała zachęcić inne kobiety do podejmowania samozatrudnienia. Niestety, kryzys spowodował, że produkcję „Ulubionej Wody” najpierw wstrzymano, a w styczniu bieżącego roku firma ogłosiła upadłość.
Budowa parku handlowego przy ul. Sielskiej w Olsztynie. Postępy prac. Nowe zdjęcia