Zmiany w aplikacji Lidl Plus. Dodatkowe zniżki i nagrody dla użytkowników
Przedstawiciele Lidl Polska zapowiedzieli, że w programie lojalnościowym, który jest dostępny w aplikacji Lidl Plus zajdą istotne zmiany. Klienci będą mieli okazję skorzystać z nowej funkcji pod nazwą „Benefit Plus”. Będzie ona nagradzała użytkowników za zakupy, będzie można w ten sposób uzyskać dodatkowe zniżki i korzyści.
W komunikatach promujących nową usługę wspomniano, że lojalni klienci, którzy na co dzień korzystają z aplikacji, będą mogli skorzystać z dodatkowych benefitów od partnerów zewnętrznych. Zaznaczono jednak, że nowe korzyści „nie stanowią własności Lidla, a są jedynie udostępniane użytkownikom w ramach aplikacji Lidl Plus, korzystanie z nich odbywa się wyłącznie na warunkach wskazanych przez Partnerów”. To oznacza, że to nie sieć marketów ustala warunki, lecz zewnętrzne firmy współpracujące z Lidlem.
Jak podaje portalspozywczy.pl, w najnowszej gazetce Lidla sieć promuje takie promocje dla użytkowników Lidl Plus jak:
- do -40 gr za litr paliwa na stacjach Shell;
- do 40% tańsze bilety i zniżki na przekąski w sieci kin Cinema City;
- 40% zniżki na bilety do największego zadaszonego parku wodnego w Europie – Suntago;
- do 90% rabatu na subskrypcję Onet Premium (tańszy dostęp do cyfrowej prasy i podcastów na trzy pierwsze miesiące;
- darmowe konsultacje lekarskie w ramach ubezpieczenia Nationale Nederlanden;
- 100 000 GB z pakietem za 35 zł/30 dni w Plusie.
Nowe nagrody dla lojalnych klientów Lidla
Następną nowością, jaka pojawi się w aplikacji Lidl Plus, jest system nagród punktowych. Jak podaje niemiecki magazyn „Lebensmittel Zeitung”, użytkownicy za zakupy będą otrzymywali punkty, które następnie będzie można wymienić na różnorodne nagrody. Obecnie system ten jest testowany w Szwajcarii. Tam klienci Lidla za wydanie jednego franka, otrzymują jeden punkt. Gdy już uzbierają ich 100, mogą wybrać nagrodę dostępną w aplikacji, a wybór jest spory, bo dostępnych jest 250 nagród.
Nowy system punktowy na chwilę obecną jest testowany tylko w Szwajcarii, ale w przyszłości ma zostać wprowadzony także na innych europejskich rynkach. Kraj ten już wcześniej testował nowe rozwiązania związane z aplikacją Lidl Plus. To z kolei może wskazywać na to, że nowy system może być częścią większej strategii rozwoju programu lojalnościowego.
Walka cenowa Biedronki z Lidlem na memach. Internauci bezlitośni. "A wy z jakiego gangu jesteście?"