Nowa reklama Carrefoura naśmiewa się ze strażaków? Nie wszystkim się to spodobało [WIDEO]

i

Autor: pixabay.com/ YouTube: Carrefour Polska

biznes

Reklama Carrefoura miała być zabawna, ale coś nie wyszło. Zadrwili ze straży pożarnej?

2023-09-06 19:14

Carrefour, jedna z największych sieci supermarketów na świecie, wypuściła niedawno spot reklamowy, którego głównymi bohaterami są strażacy. Miało być zabawnie, ale najwyraźniej coś poszło nie tak.

Akcja spotu reklamowego Carrefour rozgrywa się w siedzibie straży pożarnej. W pewnym momencie jeden ze strażaków orientuje się, że skończyły się kanapki. Wówczas koleżanka odpowiada, że w takim razie nie nie będzie robiła kawy. Sytuacja robi się jednak absurdalna, gdy dyżurny straży pożarnej z powodu braku kanapek odmawia odbierania telefonu alarmowego. By poratować kolegów, strażak wyrusza na szybkie zakupy do Carrefour Express. Po chwili wraca z torbą pełną zakupów. Na koniec pokazany zostaje obraz strażaka gaszącego płonące pianino. Reklamę puentuje hasło: "Uratuje, jak brakuje".

Jak donosi portal wiadomoscihandlowe.pl, reklama wywołała mieszane uczucia wśród widzów. – Z pewnością żaden strażak nigdy nie powiedziałby, że nie odbiera zgłoszenia, bo "coś tam". Podobnie nie zrobiłby żaden dyżurny policji, szpitala, czy szerzej - 112 – skomentował Radosław Skowronek, ekspert ds. marketingu.

Carrefour przeprosił za niestosowność reklamy. Podkreślił też, że jej jedynym celem było wywołanie uśmiechu na twarzy widza poprzez absurdalność scenki.

– Na końcu filmu widać strażaków w akcji jak gaszą płonące pianino – zatem nawet w warstwie fabularnej nie pozostawiamy wątpliwości co do tego, czy zgłoszenie zostało przyjęte – wyjaśniła sieć.

Orzechowo – zniszczona przez komunizm wieś-widmo, w której prawie nikt nie mieszka

Patricia Kazadi o singlu z Kayah, hejcie i X Factorze