Reklama Carrefoura miała być zabawna, ale coś nie wyszło. Zadrwili ze straży pożarnej?

2023-09-06 19:14

Carrefour, jedna z największych sieci supermarketów na świecie, wypuściła niedawno spot reklamowy, którego głównymi bohaterami są strażacy. Miało być zabawnie, ale najwyraźniej coś poszło nie tak.

Nowa reklama Carrefoura naśmiewa się ze strażaków? Nie wszystkim się to spodobało [WIDEO]

i

Autor: pixabay.com/ YouTube: Carrefour Polska/ Archiwum prywatne

Akcja spotu reklamowego Carrefour rozgrywa się w siedzibie straży pożarnej. W pewnym momencie jeden ze strażaków orientuje się, że skończyły się kanapki. Wówczas koleżanka odpowiada, że w takim razie nie nie będzie robiła kawy. Sytuacja robi się jednak absurdalna, gdy dyżurny straży pożarnej z powodu braku kanapek odmawia odbierania telefonu alarmowego. By poratować kolegów, strażak wyrusza na szybkie zakupy do Carrefour Express. Po chwili wraca z torbą pełną zakupów. Na koniec pokazany zostaje obraz strażaka gaszącego płonące pianino. Reklamę puentuje hasło: "Uratuje, jak brakuje".

Jak donosi portal wiadomoscihandlowe.pl, reklama wywołała mieszane uczucia wśród widzów. – Z pewnością żaden strażak nigdy nie powiedziałby, że nie odbiera zgłoszenia, bo "coś tam". Podobnie nie zrobiłby żaden dyżurny policji, szpitala, czy szerzej - 112 – skomentował Radosław Skowronek, ekspert ds. marketingu.

Carrefour przeprosił za niestosowność reklamy. Podkreślił też, że jej jedynym celem było wywołanie uśmiechu na twarzy widza poprzez absurdalność scenki.

– Na końcu filmu widać strażaków w akcji jak gaszą płonące pianino – zatem nawet w warstwie fabularnej nie pozostawiamy wątpliwości co do tego, czy zgłoszenie zostało przyjęte – wyjaśniła sieć.

Orzechowo – zniszczona przez komunizm wieś-widmo, w której prawie nikt nie mieszka

Patricia Kazadi o singlu z Kayah, hejcie i X Factorze