Urzędnicy pracują dłużej, by rozładować kolejki
Wzrost liczby załatwionych spraw - to główny cel zmiany w grafiku pracy olsztyńskiego ratusza. Wydłużone godziny obsługi klientów dotyczą poniedziałków i czwartków. Teraz w sprawach, którymi zajmuje się Wydział Komunikacji oraz Biuro Obsługi Klienta, można zgłaszać się w poniedziałki od 8:00 do 18:00, a czwartki od 7:30 do 18:00.
Szczególnie w Wydziale Komunikacji widzimy potrzebę zwiększenia obsługiwanych osób. Prosimy wszystkich o cierpliwość – mówi Marta Bartoszewicz, rzeczniczka olsztyńskiego ratusza.Tak duże obłożenie wynika z dodatkowych obowiązków, jakie nałożyła na nas nowelizacja ustawy Prawo o ruchu drogowym. Każdego dnia udostępniamy 50 terminów na rejestrację pojazdu i 32 na odbiór dowodu rejestracyjnego. Dzięki wydłużeniu czasu pracy, zarówno w poniedziałki jak i czwartki przyjmiemy 20 osób więcej -dodaje rzeczniczka ratusza.
Zmiana godzin pracy dotyczy też Referatu Dowodów Osobistych i Referatu Ewidencji Ludności. To kolejna możliwość załatwienia formalności, dla osób pracujących w godzinach, które wcześniej pokrywały się z tymi, w których czynny jest Urząd Miasta.