Polaków, którzy należą do programu lojalnościowego Biedronki, niemal codziennie zalewają smsy o promocjach. Kilka miesięcy temu prawdziwą burzę wywołały wiadomości porównujące ceny w Biedronce i Lidlu. Emocje jednak szybko opadły, a sieć próbuje znaleźć nowe pomysły na zwrócenie uwagi klientów i zachęcenie ich do zakupów w sklepach Biedronka. Tym razem pomóc w tym ma personalizacja smsów.
Nowa akcja Biedronki. Klienci otrzymują smsy od pracowników sklepów
Zaczęło się od wiadomości typu: "Specjalnie dla Ciebie – zyskaj 10 zł! 18.05 zrób zakupy z kartą MB za min. 100 zł, a otrzymasz 5 zł rabatu od razu oraz voucher 5 zł do wyk. 23-25.05 przy zak. Za min 100 zł. Limit: 1 rabat i 1 voucher/karta MB. Stand. War. Akcji dost. na biedronka.pl. A d tego pomidor malinowy polski układany na wagę jedynie 7,99 zł/kg! Oferta 17-18.05 tylko z aplikacją. Limit: 2 kg/MB".
Teraz z kolei klienci zaczęli otrzymywać smsy, które brzmią tak, jakby wysyłał je sam pracownik sklepu. W dodatku z tego, w którym najczęściej robimy zakupy. W wiadomościach podawane są imię i nazwisko pracownika oraz dokładna lokalizacja dyskontu.
"Dzień dobry, jestem Anna, Kierownik sklepu Biedronka przy u. Reymonta 28. Wraz z zespołem dołożyliśmy wszelkich starań, żeby Twoje zakupy w naszym sklepie były wygodne i komfortowe. Przyjdź i przekonaj się. Zapraszam!" – brzmi jeden z przykładowych smsów przytoczonych przez "Wiadomości Handlowe".
Jak wyłączyć smsy od Biedronki?
Dołączając do programu lojalnościowego Biedronki, klienci zmuszeni są wyrazić zgodę na przesyłanie przez Jeronimo Martins świadczenia usługi marketingowej. By wyłączyć smsy od Biedronki, trzeba więc zrezygnować z udziału w programie Moja Biedronka. – Rezygnacja z programu oznaczać będzie utratę wszystkich zapisanych danych w aplikacji, dostępu do promocji oraz korzyści wynikających z posiadania konta Moja Biedronka – można przeczytać na stronie sieci.
Tłumy na otwarciu nowego Lidla pod Olsztynem. Parking wypełniony po brzegi [ZDJĘCIA]