Ceny w sklepach potrafią przyprawić o zawrót głowy. Dlatego klienci szukają różnych sposobów, by zaoszczędzić choć trochę pieniędzy. Niestety nie zawsze zgodnych z zasadami moralnymi. Biedronka walczy ze złodziejami rabatów, którzy wykorzystują przypadkowe numery telefonów do przejmowania promocji. Lidl natomiast postanowił zabrać się za użytkowników aplikacji, którzy dzielą się swoimi kuponami z innymi osobami – niekoniecznie posiadającymi aplikację. W tym celu wprowadził rygorystyczne zmiany w regulaminie.
Koniec dzielenia się promocjami. Lidl będzie blokował konta klientów
Do regulaminu aplikacji Lidl Plus dodano informację o możliwości usunięcia konta użytkownika "w przypadku uzasadnionego podejrzenia naruszenia regulaminu".
Jednym z naruszeń przyczyniających się do blokady konta w aplikacji będzie "przekazanie przez użytkownika – pod jakimkolwiek tytułem prawnym – innemu użytkownikowi kuponu uprawniającego do przyznania rabatu lub uczestniczenia w akcji lub promocji za pośrednictwem Usługi, który został przypisany wyłącznie do Konta danego użytkownika".
Oznacza to, że możemy stracić konto m.in. za przesłanie komuś screena z kuponem.
Pozostałe przyczyny wymienione w regulaminie to:
- uzasadnione podejrzenie naruszenia przez Użytkownika niniejszego Regulaminu lub innego regulaminu akcji, lub promocji, w której uczestnictwo możliwe jest wyłącznie za pośrednictwem Usługi, mające wpływ na niezasadne przyznanie promocji lub innych korzyści w Usłudze;
- złożenie przez Użytkownika nieprawdziwego oświadczenia co do spełniania warunków, uprawniających do korzystania z Usługi (w szczególności któregokolwiek z warunków, wskazanego w pkt. II ust 1 Regulaminu);
- wpływanie w nieuczciwy sposób na funkcjonalność Usługi lub ingerencję w jej mechanizm w celu uzyskania nienależnych kuponów, lub promocji.
Nowe zasady będą obowiązywały od poniedziałku, 28 października 2024 roku.
Gang Produkciaków już w Biedronce. Zobacz, jak wygląda