Podejścia do mody są różne, dla jednych ikoną stylu jest biały podkoszulek taki jak należący do nieco zgryźliwego Powolniaka ze słynnego serialu BBC, inni z kolei nie wyobrażają sobie wyjścia na mecz piłkarski inaczej niż w trzyczęściowym garniturze. Są też tacy, którzy za must-have uważają ubrania czy dodatki z widocznym logotypem Lidla czy Biedronki. Dlatego też obie sieci postanowiły powrócić ze sprzedażą własnych kolekcji odzieżowych. Pierwszy był Lidl, którego produkty znalazły się na sklepowych półkach jeszcze na początku czerwca. Teraz przyszedł czas na Biedronkę.
Biedronka rusza z nową kolekcją ubrań i dodatków. Klapki i okulary z logotypem sieci
Od poniedziałku (24 czerwca) do soboty (6 lipca) lub wyczerpania zapasów w sklepach sieci będzie można kupić nie tylko ubrania, ale i wiele dodatków typu okulary czy nerki i torby shopperki. Kolekcja utrzymana będzie w kolorach charakterystycznych dla sieci Biedronka – czerwonym, żółtym i czarnym. W odróżnieniu od poprzedniej edycji, tym razem część produktów będzie ozdobiona logotypem, część samym napisem z użyciem charakterystycznego fontu, a jeszcze inne – wizerunkiem uśmiechniętego, nakrapianego chrząszcza. Ceny produktów będą wahały się od 11,98 do 29,00 złotych:
- klapki w cenie 19,99 złotych
- koszulki w cenie 14,99 złotych
- damskie figi i męskie bokserki w cenie 29,00 złotych
- skarpetki w cenie 11,98 złotych
- okulary przeciwsłoneczne w cenie 19,99 złotych
- torby shopperki i nerki w cenie 24,99 złotych
– Wiemy, że nasi klienci na to czekali, ponieważ wpływały do nas liczne pytania, kiedy Biedronka Fan Collection powróci do naszej oferty. Dlatego, jestem przekonana, że na ulicach polskich miast będzie widać dużo osób, ubranych w nasze propozycje modowe – mówi Kinga Giel, kupiec współodpowiedzialny za przygotowanie Biedronka Fan Collection.