Dealz podwoi liczbę swoich sklepów w Polsce
Dealz to międzynarodowa sieć sklepów, będąca częścią Pepco Group. Znajdziemy tu wiele ciekawych produktów zagranicznych, m.in. ze Stanów Zjednoczonych, Anglii czy Włoch, w atrakcyjnych cenach. Dealz skupia się na sprzedaży produktów sektora FMCG w tym kategorii spożywczych oraz drogeryjnych. Pozostała część oferty to produkty przemysłowe: m.in. artykuły dekoracyjne, wyposażenia domu czy zabawki.
W związku z rosnącą popularnością wśród polskich klientów sieć zdecydowała się podwoić liczbę swoich sklepów – do poziomu około 340 do końca 2023 roku. – Dotychczasowy rozwój w Polsce pozwolił wypracować model sklepu jeszcze bardziej dopasowanego do rodzimego rynku i oczekiwań polskich klientów, ale na tym nie koniec. Będziemy inwestować w rozwój sieci, by zrealizować ambitny plan otwarć ponad 1000 sklepów Dealz w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej – komentuje Marcin Langowski CEO w Dealz Poland.
Centrum Dystrybucyjne Dealz w Polsce
W ciągu najbliższych miesięcy sieć ma w planach wprowadzenie w Polsce programu modernizacji obejmującego optymalizację asortymentu i przestrzeni sklepowej oraz wprowadzenie nowych rozwiązań technologicznych, które z pewnością pozytywnie wpłyną na odbiór klientów i pracowników Dealz. Ciągłej optymalizacji poddawany jest również łańcuch dostaw, a jednym z kluczowych elementów rozwoju w tym obszarze, będzie otwarcie nowego magazynu w centralnej Polsce już na początku przyszłego roku.
Pierwszy sklep Dealz w Polsce otwarto w Swarzędziu
Przypomnijmy, że pierwszy sklep Dealz w Polsce został otwarty w lutym 2018 roku w Swarzędzu, a obecnie w Polsce działa już 170 placówek oferujących szeroki asortyment ponad 3000 produktów znanych marek. Obecnie sieć zatrudnia blisko 2000 pracowników w sklepach i centrali w Polsce.
Źródło: na podstawie informacji prasowej Dealz