Akcja #CityWillWait koncentruje się na promocji miast w Internecie. Jednym z jej długofalowych efektów ma być zapobieganie skutkom, które może wywołać pandemia koronawirusa i obostrzenia z nią związane. Głównym celem kampanii jest podtrzymanie zainteresowania podróżami wśród odbiorców olsztyńskich portali turystycznych w czasie kwarantanny i po wygaśnięciu epidemii oraz otwarcie na nowych odbiorców spoza kręgu dotychczasowych grup docelowych, a także promowanie olsztyńskich portali.
Olsztyn w ubiegłym tygodniu dołączył do akcji #CityWillWait, czyli akcji zainicjowanej przez Gdańsk, Łódź, Warszawę i Poznań. Dołączył także Lublin, Toruń, a niedługo dołączą dwa kolejne miasta. My jutro wywołamy kolejne właśnie miasto. Akcja służy promocji polskiej turystyki, chcemy przekonać, że cudze chwalicie, a swego nie znacie. Warto spędzać urlop w Polsce, mamy piękne miasta, piękne zabytki, odrestaurowane atrakcje, nowe atrakcje także. Chcemy pokazać rodakom, że warto w Polsce wypoczywać, że branża turystyczna i miasta o nich nie zapominają, ale także żeby turyści o nas nie zapomnieli. - mówi Krzysztof Otoliński - dyrektor Biura Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Olsztyna.
Każde z miast, które dołączyło do akcji #CityWillWait promuje swoje największe atrakcje, a następnie wywołuje kolejnego uczestnika, który przejmuje tę inicjatywę. Olsztyn wywoła kolejne miasto jutro (28.04) około godziny 10. Jest to także okazja do tego, by zachęcić turystów do wybrania wypoczynku w naszym kraju, a nie poza jego granicami.
- Kiedy zostaną otwarte siłownie? Znamy szczegóły kolejnych etapów [DATA]
- ZUS: Pożyczka 5000 zł dla przedsiębiorców. Pieniędzy nie trzeba zwracać pod jednym warunkiem
- Kiedy otworzą salony fryzjerskie i kosmetyczne? Znamy szczegóły [DATA, TERMINY]
Każdy po wygaśnięciu epidemii będzie potrzebował nie tylko wypoczynku, ale także spędzania wolnego czasu poza domem. Polska jest krajem turystycznym, który ma wiele do zaoferowania. Jeśli chodzi o Olsztyn i akcję #OlsztynWillWait, to dziś około godziny 12 pojawi się film promujący akcję na facebookowym profilu Olsztyńskiej Informacji Turystycznej.
W Olsztynie za akcję odpowiadają Biuro Promocji i Turystyki Urzędu Miasta oraz Miejska Informacja Turystyczna.