Prażona cebulka z Lidla wywołała burzę w sieci. Że też im się chciało kombinować

i

Autor: Twitter: MarcinKamiński KAMYK Prażona cebulka z Lidla wywołała burzę w sieci. "Że też im się chciało kombinować"

zakupy

Prażona cebulka z Lidla wywołała burzę w sieci. "Że też im się chciało kombinować" [ZDJĘCIA]

2023-05-11 11:14

Prażona cebulka z Lidla wywołała burzę w sieci. Jeden z klientów sklepu odkrył bowiem, że produkt oferowany w ramach amerykańskiego tygodnia, oprócz opakowania, nie ma nic wspólnego z Ameryką. Na dowód opublikował zdjęcia. Szczegóły w artykule poniżej.

Produkty w ramach amerykańskiego tygodnia w Lidlu wcale nie są amerykańskie? Prażona cebulka wywołała burzę w sieci

Tematyczne tygodnie inspirowane kuchniami świata są bardzo dobrze znane klientom sieci sklepów Lidl. Tym razem przyszedł czas na kuchnię amerykańską. W ofercie sklepu pojawiło się między innymi masło orzechowe, karmelizowany popcorn oraz wspomniana prażona cebulka. Wszystkie z produktów opatrzone są opakowaniem w stylu amerykańskim. Niestety, jak zauważył jeden z klientów, oprócz opakowania, produkty te nie mają nic wspólnego z Ameryką.

– Tak wygląda Tydzień Amerykański w Lidl Polska. W niebieskim opakowaniu stylizowana na Amerykę cebulka prażona. Parę półek dalej ten sam produkt w regularnym opakowaniu. Nawet kod ten sam. Że też im się chciało kombinować – napisał na Twitterze. Na dowód dołączył do wpisu zdjęcia produktów.

Co na to Lidl? Jest komentarz sieci

Sprawę skomentowała w komunikacie przesłanym portalowi dlahanldu.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR - Lidl Polska.

– W celu uatrakcyjnienia oferty, Lidl Polska jako pierwsza sieć na polskim rynku zaproponowała swoim klientom koncepcję kulinarnych tygodni tematycznych, w ramach których można nabyć przysmaki charakterystyczne dla danego kraju bądź regionu. Tygodnie tematyczne przybliżają zwyczaje kulinarne z różnych zakątków świata, a także inspirują do poznawania nowych smaków i eksperymentowania w kuchni. Aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów, na bieżąco uatrakcyjniamy linię produktów w ramach poszczególnych tygodni tematycznych oraz wprowadzamy nowe tygodnie. Przykładowo, tylko w zeszłym roku zaproponowaliśmy naszym klientom specjały z Wysp Greckich, Andaluzji, Prowansji, Sycylii, Belgii czy Holandii. Produkty, które w ramach poszczególnych akcji tematycznych spotkały się z dużym zainteresowaniem, staramy się wprowadzać do naszego stałego asortymentu, aby klienci mieli możliwość ich zakupu na co dzień. Przykładami takich artykułów są włoskie ciasteczka cantuccini, włoskie i hiszpańskie sery, wędliny oraz świeże makaroniki. Również z uwagi na dużą popularność prażonej cebuli, która znalazła się w ofercie tygodnia amerykańskiego, sieć podjęła decyzję o włączeniu produktu do asortymentu na stałe. Jednocześnie pragnę podkreślić, że ze względu na uwarunkowania produkcyjne, artykuł dostępny w stałej ofercie może mieć inne opakowanie niż ten sam towar oferowany w ramach tygodnia kulinarnego – tłumaczy sieć sklepów Lidl.

Najzabawniejsze nazwy miejscowości w warmińsko-mazurskim. Słyszałeś o tych miejscach?

Te prezenty na Pierwszą Komunię to przesada! Polacy odpowiadają #EwelinaPyta