Neonet to jedna z popularniejszych polskich sieci handlowych, która specjalizuje się w sprzedaży produktów z branży RTV, AGD, IT. Niestety w ostatnim czasie firma ma poważne problemy. By poprawić sytuacją przedsiębiorstwa i zapewnić stabilizację na przyszłe lata, sieć Neonet jest w trakcie procesu restrukturyzacji. – Wdrażane są niezbędne i uzasadnione rozwiązania przy pełnej trosce o zachowanie gwarancji obsługi procesów sprzedażowych i posprzedażowych realizowanych dla Klientów sklepów stacjonarnych oraz sklepu internetowego neonet.pl – czytamy w najnowszym komunikacie firmy.
Neonet zamyka sklepy w warmińsko-mazurskim. Gdzie nie zrobimy zakupów?
Do końca lutego 2024 roku firma planuje zamknąć 26 nierentownych sklepów, przy czym część z nich została już zlikwidowana. Wciąż działać będzie jednak 200 sklepów Neonet na terenie całej Polski. Na liście sklepów do zamknięcia znalazły się także dwa z województwa warmińsko-mazurskiego. Chodzi o sklep przy ulicy Zwycięstwa 12 w Olecku oraz przy ulicy Żeromskiego 19 w Braniewie. Poniżej pełny wykaz sklepów objętych procesem likwidacji:
- Kolista 23, 43-300 Bielsko Biała
- Kościuszki 12, 48-340 Głuchołazy
- Jana Pawła II 2, 16-400 Suwałki
- Rzemieślnicza 8a, 56-400 Oleśnica
- Partyzantów 2, 24-100 Puławy
- Żeromskiego 2, 34-300 Żywiec
- Łąkowa 5, 16-100 Sokółka
- Wojska Polskiego 80J, 58-150 Strzegom
- Legionów 8, 22-400 Zamość
- Warszawska 122, 05-092 Łomianki
- Kopernika 4, 84-100 Puck
- Warszawska 2H, 82-100 Nowy Dwór Gdański
- Rzemieślnicza 22, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
- Raciborska 144, 44-280 Rydułtowy
- Plac Szarych Szeregów 1, 59-800 Lubań
- Czekoladowa 7-9, 55-040 Kobierzyce - Bielany Wrocławskie
- Bielska 24A, 43-200 Pszczyna
- Zwycięstwa 12, 19-400 Olecko
- Dworcowa 3, 22-500 Hrubieszów
- Żeromskiego 19, 14-500 Braniewo
- Kopalniana 4A, 59-320 Polkowice
- Ziemiańska 1, 16-300 Augustów
- Andersa 4, 42-160 Krzepice
- Czarnieckiego 8, 28-230 Połaniec
- Elektrowniana 1, 37-500 Jarosław
- Gałczyńskiego 40, 95-100 Zgierz
Jak informuje firma, proces restrukturyzacyjny w dalszym ciągu nie wpływa i nie wpłynie na trwające i przyszłe procesy zakupowe klientów nabywających produkty w sklepach stacjonarnych, także w jednostkach będących w procesie likwidacji, oraz za pośrednictwem strony internetowej.
Klienci, którzy kupili produkt w likwidowanym sklepie i chcą zgłosić reklamację, mają do dyspozycji kilka możliwości – poprzez zgłoszenie reklamacji w dowolnym sklepie Neonet, telefonicznie, mailowo oraz poprzez formularz na stronie NeoNet.pl. Jeżeli w toku realizacji reklamacji podjęta zostanie decyzja o zabraniu sprzętu, wówczas to Neonet zajmuje się całym procesem odbioru urządzenia od Klienta, a następnie zwrotu urządzenia pod wskazany adres.