Olsztyńska komunikacja miejska. Zawieszenie biletu długookresowego
Pasażerowie komunikacji miejskiej mają możliwość zawieszenia biletów długookresowych. Wniosek w tej sprawie należy przesłać na adres [email protected], umieszczając w tytule wiadomości treść "Zawieszenie biletu". Warunkiem koniecznym do spełnienia jest podanie we wniosku numeru użytkowanej Olsztyńskiej Karty Miejskiej. Po ustaniu utrudnień w przemieszczaniu się i zgłoszeniu się do Punktu Obsługi Klienta ZDZiT, pasażerowie będą mogli przekodować niewykorzystany czas ważności biletu na inny termin. Przekodowywany okres ważności będzie liczył się, od dnia złożenia wniosku drogą mailową. Każdy bilet będzie "odwieszony" na okres liczony od dnia złożenia wniosku drogą mailową do ostatniego dnia jego pierwotnej ważności.
Polecamy: Przy tych piosenkach czas w domu zleci Ci szybciej!
Zobacz też: Koronawirus. Jak zrobić w domu płyn do dezynfekcji rąk? Przepis jest banalnie prosty
Przyciski na przejściach dla pieszych zostaną wyłączone
Od czwartku, 19 marca, sukcesywnie będą wyłączane przyciski na przejściach dla pieszych wyposażonych w urządzenia sygnalizacji świetlnej. W pierwszej kolejności zmiana nastąpi na przejściach, gdzie nie wymagana jest ingerencja w oprogramowanie sygnalizacji świetlnej. W kolejnych dniach będą wyłączane przyciski na pozostałych przejściach (wyposażonych w sterowniki sygnalizacji starszej generacji). Przyciski, których na terenie Olsztyna jest ponad 1,5 tys. dodatkowo zostaną zabezpieczone taśmą. Wszystkie prace związane z zabezpieczeniem przycisków przewiduje się wykonać do 23 marca 2020 roku.
O zamkniętych placach zabaw pisaliśmy TU: Mieszkańcy Olsztyna nie stosują się do zaleceń kwarantanny. Wszystkie place zabaw zamknięte do odwołania