Lidl będzie blokował konta klientów. Wprowadza drastyczne zmiany w regulaminie

i

Autor: Wikimedia Commons/ Henryk Borawski/ CC-BY-SA-3.0

biznes

Lidl będzie blokował konta klientów. Wprowadza drastyczne zmiany w regulaminie

2024-10-23 14:24

Klienci korzystający z aplikacji Lidl Plus mogą liczyć na wiele atrakcyjnych promocji, dzięki czemu za zakupy płacą znacznie mniej. Okazuje się jednak, że wiele osób dzieli się swoimi kuponami z innymi. Proceder ten stał się już na tyle popularny, że sieć postanowiła zaostrzyć regulamin aplikacji.

Ceny w sklepach potrafią przyprawić o zawrót głowy. Dlatego klienci szukają różnych sposobów, by zaoszczędzić choć trochę pieniędzy. Niestety nie zawsze zgodnych z zasadami moralnymi. Biedronka walczy ze złodziejami rabatów, którzy wykorzystują przypadkowe numery telefonów do przejmowania promocji. Lidl natomiast postanowił zabrać się za użytkowników aplikacji, którzy dzielą się swoimi kuponami z innymi osobami – niekoniecznie posiadającymi aplikację. W tym celu wprowadził rygorystyczne zmiany w regulaminie.

Koniec dzielenia się promocjami. Lidl będzie blokował konta klientów

Do regulaminu aplikacji Lidl Plus dodano informację o możliwości usunięcia konta użytkownika "w przypadku uzasadnionego podejrzenia naruszenia regulaminu".

Jednym z naruszeń przyczyniających się do blokady konta w aplikacji będzie "przekazanie przez użytkownika – pod jakimkolwiek tytułem prawnym – innemu użytkownikowi kuponu uprawniającego do przyznania rabatu lub uczestniczenia w akcji lub promocji za pośrednictwem Usługi, który został przypisany wyłącznie do Konta danego użytkownika".

Oznacza to, że możemy stracić konto m.in. za przesłanie komuś screena z kuponem.

Pozostałe przyczyny wymienione w regulaminie to:

  • uzasadnione podejrzenie naruszenia przez Użytkownika niniejszego Regulaminu lub innego regulaminu akcji, lub promocji, w której uczestnictwo możliwe jest wyłącznie za pośrednictwem Usługi, mające wpływ na niezasadne przyznanie promocji lub innych korzyści w Usłudze;
  • złożenie przez Użytkownika nieprawdziwego oświadczenia co do spełniania warunków, uprawniających do korzystania z Usługi (w szczególności któregokolwiek z warunków, wskazanego w pkt. II ust 1 Regulaminu);
  • wpływanie w nieuczciwy sposób na funkcjonalność Usługi lub ingerencję w jej mechanizm w celu uzyskania nienależnych kuponów, lub promocji.

Nowe zasady będą obowiązywały od poniedziałku, 28 października 2024 roku.

Gang Produkciaków już w Biedronce. Zobacz, jak wygląda

Quiz. Tak wyglądały zakupy w PRL-u. Jeżeli ich nie robiłeś, masz zero szans na punkty!

Pytanie 1 z 10
Czy w PRL-u można było zrobić zakupy w niedzielę?
Zakupy w sieci vs sklepy stacjonarne - Przemysław Dwojak - Co nas czeka#14